Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Herätys lataamol

Sunnuntaita minunkin puolestani

Santeri, minäkin olen täältä Etelä-Suomesta ja olen suunnitellut, että josko kävisin joskus niissä syöpäyhdistyksen tapaamisissa kurkkaamassa, että miltä tuntuu.

Julia tsemppiä sinne sairaala reissulle ja toivottavasti saat sen vatsan toimimaan.

Sitten Onnea kaikille jotka ovat pullahtaneet ulos sytoputkesta. Yksi rasti jälleen ohitettu ja tsemppiä sädetyksiin. Toivottavasti kukaan ei pahoita mieltään minun "onnitteluista", sillä minusta ihan oikeasti tuntuu siltä, että teillä on yksi tavoite saavutettu. Itselläni kun kaikki hoidot vielä edessä ja täysin auki, niin joka päivä sitä vain odottaa, että tulis seuraava päivä, seuraava viikko, seuraava kuukausi.... Jotta kaikki olisi ainakin hetkeksi ohi, jotta tietäisi, että pystyykö sitä enää elämään "normaalia" elämää. Toisaalta mikä sitä normaalia sitten onkaan? Sekin on tullut kyseenalaistettua montakertaa tässä saikun aikana.

Voimaterveisin
MeriTuuli
MeriTuuli | 29.4.2007 klo 12:55:17