Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mystinen munasarjasyöpä
Nyt sain sitten vihdoin leikkausajan. Se on KOLMEN VIIKON PÄÄSTÄ!!!Alan olla järkyttävän kypsä tähän toimintaan. Syöpäkasvaimeni löytyivät viime lokakuussa, mutta diagnoosi viipyi; joulun aikaan paljastui, että ne ovat epäilyttäviä; maaliskuussa leikattiin säästävästi, ja nyt melkein kahdeksan kuukauden jälkeen saan sitten oikeaa hoitoa syöpääni.
Ihan oikeasti, saako näin menetellä? Ymmärrän täysin, että outoa diagnoosia pitää selvitellä, mutta puolen vuoden ajan on ollut epäilyksiä kasvaimen pahanlaatuisuudesta, välillä olen jo saanut syöpädiagnoosinkin. Itse olen ollut koko ajan suostuvainen radikaaliin hoitoon, mutta minua ei ole kuunneltu. Lisäksi tautini on vaikeasti hoidettava mesoteliooma, jonka hoidossa on erityisen tärkeää varhainen hoidon aloittaminen. On minulta kuitenkin onneksi poistettu näkyvä kasvain, että kai se vähän lisää turvallisuutta.
Sydämeni pohjasta toivon, että tämä odottelu ei ole ollut minulle kohtalokasta. Olen todella vihainen tähän systeemiin ja käsittämättömän raskaisiin byrokratian rattaisiin, joihin yksittäinen potilas ei pysty vaikuttamaan mitenkään. Vaikea luottaa enää, että joku noista sähläreistä osaisi hoitaa minut terveeksi.
Anteeksi purkaus, mutta sen oli nyt pakko antaa tulla.
- Mystinen munasarjasyöpäAnnuskainen
- Re: Mystinen munasarjasyöpäAnnuskainen
- Re: Mystinen munasarjasyöpämamimemmu
- Re: Mystinen munasarjasyöpäJohanna74
- Re: Mystinen munasarjasyöpäellinoora