Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mystinen munasarjasyöpä
Outoa toimintaa::: soittaisin vielä sinne sairaalaan ja kysyisin sitä lääkäriä. Kyllä meillä potilailla on oikeus tietää asioistamme vaikka niihin olisi vaikea vastatakinItse sairastin munasarjasyövän 2 vuotta sitten. Aluksi tutkittiin kohdunkaulan muutosena ja sanottiin että ei se ainakaan syöpää ole. No lopulta selvisi nesteestä otetusta näytteestä koko totuus. Se oli levinnyt molempiin munasarjoihin, vatsapaitaan jne..... ei imusolmukkeisiin. Kaikki mahdollinen poistettiin. Sinne jäi jotain hippuja palleakaareen...sitten tuli sythoidot kolmen viikon välein. Selvisin niistä melko hyvin. Puolen vuoden päästä olin takaisin töissä.
Tarkastuset ovat 3kk välein. Se on todella pitkä aika olla "terveenä" melko hyvin tuon sairauden unohtaa. Toisaalta se kyllä rassaa käydä noin usein tarkastuksessa, mutta olen positiivinen ihminen ja yritän unohtaa asian välillä. Hienoahan se on että JOS uuusii niin todetaan heti ja hoidot aletaan nopeasti. Tämän kanssa on elettävä eikä muuta voi....
Päällisin puolin kaikki on hienosti juuri nyt. Olen kyllä yli 30v sinua vanhempi.
Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi. Nauti asioista ja arjesta lasten kanssa. Minulle parasta terapiaa on lapsenlapset.
- Mystinen munasarjasyöpäAnnuskainen
- Re: Mystinen munasarjasyöpäAnnuskainen
- Re: Mystinen munasarjasyöpämeikku
- Re: Mystinen munasarjasyöpämamimemmu
- Re: Mystinen munasarjasyöpäJohanna74