Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mystinen munasarjasyöpä
Kiitos Martza sekä muut myötätunnosta ja valaisevista kokemuksistanne. Aika synkältä kuulostaa, että niin moni joutuu tappelemaan saadakseen asianmukaista hoitoa. Tays ja vastaavat taitavat olla hieman liian isoja yksikköjä: liikaa potilaita ja lääkäreitä, eikä kukaan ota päävastuuta kenekään asioista, vaan potilaita pyöritellään miten sattuu. Pienemmät hoitopaikat olisivat ainakin potilaan kannalta inhimillisempiä, tosin silloin lääkärien osaamista ei ehkä saisi keskitettyä niin hyvin. Tiedä häntä, mutta toivottavasti näitä keskussairaalakomplekseja ei ainakaan nykyisestä suurenneta.Ja Martza, näillä näkymin minua ei leikata, vaan olen nyt yleisonkologian poliklinikan potilaana ja tulen saamaan sytostaattihoitoa jossakin siellä. Leikkausta harkitaan varmaan sitten myöhemmin - minun mielestäni kyllä pitäisi jossain vaiheessa poistaa viimeinenkin munasarja sekä vatsapaita, mutta sytostaattihoito lienee tässä vaiheessa ihan oikea ratkaisu. Aiemmin olen siis ollut naistentautien puolella potilaana, ja siellä minut leikattiinkin.
Tsemppiä kaikille muillekin, sitä todella tarvitaan!
- Mystinen munasarjasyöpäAnnuskainen
- Re: Mystinen munasarjasyöpäAnnuskainen
- Re: Mystinen munasarjasyöpämamimemmu
- Re: Mystinen munasarjasyöpäJohanna74
- Re: Mystinen munasarjasyöpäellinoora