Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mystinen munasarjasyöpä
Kiitos mukavista viesteistänne.Soitin tänään osastolle ja yritin saada lääkärin kiinni. Minua hoitanut lääkäri oli pois, mutta hoitaja lupasi yrittää saada kiinni lääkärin, joka lähetti minulle postitse tämän uusimman kirjeen, jossa leikkaus peruttiin. No, vielä ei ole kuulunut mitään - saa nähdä, ehtiikö/viitsiikö kukaan soittaa. Pyysin myös leikkausepikriisiä ja tähänastisia patologin papereita, mutta niitä voi joutua vielä odottelemaan (leikkauksesta on kuukausi).
En olisi aiemmin voinut uskoa, että syöpäpotilasta hoidetaan KIRJEITSE. Taudista ilmoitettiin minulle kirjeellä, tosin siinä oli sentään numero johon soittaa, ja sainkin heti sieltä lisätietoa. Nyt sitten kaksivirkkeisellä kirjeellä ilmoitettiin uutta tietoa. Olen toki kiitollinen, että asiaani hoidetaan ja ymmärrän, että lääkärit eivät ehdi päätyönsä ohessa terapoimaan potiladensa yläpäitä, mutta tämä välinpitämättömyys on jo pöyristyttävää. Kuuluuko ihmisen tosiaan saada ilmoitusluontoisilla kirjeillä häntä koskevia päätöksiä, ilman mitään tietoa aikatauluista? Enhän minä voi istua sohvalla odottamassa kuukausikaupalla minua koskevaa tietoa; minun pitäisi ihan oikeasti pystyä myös suunnittelemaan elämääni edes hiukkasen.
Nämä ovat tietysti sivuseikkoja, jos henki säilyy, mutta vaikeaa on eläminen sairauden ja epätietoisuuden kanssa - epätietoisuuden helpottaminen kun olisi kuitenkin ihan mahdollista. Onneksi tämä purkautuminen vähän helpottaa oloa.
- Mystinen munasarjasyöpäAnnuskainen
- Re: Mystinen munasarjasyöpäAnnuskainen
- Re: Mystinen munasarjasyöpämamimemmu
- Re: Mystinen munasarjasyöpäJohanna74
- Re: Mystinen munasarjasyöpäellinoora