Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uniongelmista ja henkisestä jaksamisesta
Hei Helena ja kaikki muut asian kanssa kamppailevat, olen tässä miettinyt että onko teillä rintasyöpä potilailla jotain vastaavaa seuranta juttua kun meillä gynen syövän ihmisillä tämä syöpämerkkeri. Olen huomannut että elämäni jaksottuu 3viikon jaksoon, kun merkkeri otetaan 3viikon välein. Nyt en enää moneen päivään ole muuta voinut ajatella kuin että mitäköhän se merkkiarvo on kun se maanantaina otetaan. Vaikka se oli 3viikkoa sitten tosi hyvä 19 ja lääkäri sanoi että tilanne on hyvä,en voi olla pelkäämättä voiko se lähteä nousuun. Ja taas kuuntelen jokaista nykäisyä kehossani ja mitä lähemmäksi maanantai tulee sitä varmemmaksi pääni sisällä kasvaa kauheat asiat...Tätä asiaa on todella vaikea saada pois päästä.Mieheni on todella ihana ja luottavainen, hän uskoo vahvasti paranemiseeni ja hoitaviin lääkäreihin.Pyydän häntä monta kertaa päivässä kertomaan minulle ne asiat,että saisin ne pahat ajatukset pois päästäni...Helena, olen huomannut että toimettomuus on kaikista pahinta, pidän itseni koko ajan puuhakkaana.Leivon,pesen pyykkiä, teen ruokaa,lenkkeilen.Tänään on paha päivä kun koulut alkoi ja talo on niin hiljainen...- Re: Uniongelmista ja henkisestä jaksamisestaKristaemilia
- Re: Uniongelmista ja henkisestä jaksamisestaTulevaisuus?
- Re: Uniongelmista ja henkisestä jaksamisestariitta47
- Re: Uniongelmista ja henkisestä jaksamisestaKristaemilia