Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uniongelmista ja henkisestä jaksamisesta

Heippa! Minä olen ottanut yöksi yhden Tenox-tabletin, silti heräilen aika usein ja viimeistään klo 6.00 olen jo ylhäällä. Viime yönä ei sitten tullut nukuttua kuin pienissä pätkissä, mutta aloitin eilen illalla kortisonit tänään olleen Taxon vuoksi, tiputukset(Herceptin+ Taxo) menivät tosi hyvin ja nyt toisella kerralla pääsin kotiin jo kolmen tunnin kuluttua. Ihmeellistä on myös se, miten pienistä asioista voi nykyään pahoittaa mielensä. Lääkäri kyseli tänään henkistä vointiani, onko ollut itkuisuutta ja mielialojen vaihteluua, se kun on tavallista näiden hoitojen aikana. Aika tasaista mielenlaatua minulla on enimmäkseen ollut, joskus olen ottanut puolikkaan Opamoxia, kun oikein ajatukset ovat pyörineet päässä. Melatoniini on varmaan hyvä juttu ja ainakin se on turvallinen tuote, pitää varmaan kokeilla sitä, mikäli uniongelmat jatkuvat. Mukava kuulla, että useammallekin on auttanut uniongelmissa.
Jaksamista kaikille kanssasisarille ja nautitaan kaikesta huolimatta loppu kesän päivistä!)
Anskuli | 5.8.2011 klo 19:31:50