Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uniongelmista ja henkisestä jaksamisesta

heippa,

et oo todellakaan ongelmasi kanssa yksin.. keväällä kun kohdunkaulansyöpä todettiin sain kerran viikossa sisplatiini-tiputuksen.. tän kevään sädetyksineen,tiputuksineen yms juttuineen jaksoin tosi hienosti ja tsemppi oli kova. nukuin hyvin ja jaksoin tehdä juttuja ja ruokakin jopa maistui välillä.

kasvain hävisi ja olin menossa leikkaukseen vaan viimeisissä kuvauksissa löytyi että se paska on levinnyt ympäriinsä.. ei siis leikata vaan jatketaan myrkkyhoidoilla. nyt saan kolmen viikon välein kolmena päivänä kunnon myrkkykuurit joista toinen kerta on edessä nyt tulevana maanantaina.

tiputusten välillä voi tulla kotiin mutta oon tehny päätöksen että oon nuo 3 päivää sairaalassa kun kotimatka on suhteellisen pitkä ja olo oli karmaiseva! nukkuminen oli täysin mahdotonta kauheiden paniikkikohtausten, hikoilun ja muun takia ja se jättää kyllä jälkensä alitajuntaan. päivällä torkahtelin ja uni oli todella pätkittäistä!

nyt kotona nuo kohtaukset on jatkuneet ja se vaikuttaa myös öisin etten nuku kuin muutaman tunnin pätkiä..aamulla tekis mieli ottaa rauhottava lääke ja jatkaa unia mutta on vaan pakko nousta tekemään juttuja.

maanantaina jutustelen kyllä lääkärin kanssa tästä ongelmasta ja saavat luvan kirjoittaa nukahtamislääkereseptin ja koettaa keksiä apua tähän kahen viikon pahoinvointiin.. oon kyllä tosi tuskastunut!

henkinen jaksaminen on nyt tosi kovilla minullakin ja tuntuu, että koko ajan sataa vaan niitä huonoja uutisia..

mut nyt tennarit jalkaan, musiikit korville ja edes hetkeks unohtamaan tää kakka pienelle lenkille =)
santorini | 3.8.2011 klo 16:36:51