Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uniongelmista ja henkisestä jaksamisesta
HeiOlen myöskin saanut apua melatoniinista ja käyttänyt sitä nyt jo useamman kuukauden ajan.
Otan illalla 1/2 tbl nukahtamislääkettä (Stella) ja pitkävaikutteista melatoniinia tabletin. En heräile kuin kerran yössä ja aamuyön uni on syvempää ja olen virkeän oloinen kun herään....ja oli kyllä tosi katkonainen uni ennen .Tuntui ,että en millään jaksa töissä..
Muutenkin olen sitä mieltä ,että miksi me yritämme olla niin reippaita ja sinnitellä ilman esim. nukahtamislääkettä.
Etenkin hoitojen alussa kun kriisi on pahimmillan ??Kyllä hyvää hoitoa on sallia itselleen kaikki se apua mistä saa helpotusta.on kamalaa valvoa öitä,kaikki tuntuu silloin niin toivottomalta.
Niin ,että ottakaa rohkeasti puheeksi uniasiat ..
Olen myös muutenkin ajatellut Femarin tai siis estrogeenittoman tilan vaikutuksesta mielialaan??Jotenkin tuntuu ,että olen alavireisempi kuin ennen? Tosin kyllähän tämä syöpä muutenkin mielialaan vaikuttaa ihan psyykkisestikin?
Miten te muut joilla on käytössä joko Tamofen tai aromataasinestäjä?
Leivoin juuri mustikkapiirakan ..tarjoaisin teille sitä jos olisi mahdollista ,terveisin Kultsikki
- Re: Uniongelmista ja henkisestä jaksamisestaKristaemilia
- Re: Uniongelmista ja henkisestä jaksamisestakultsikki
- Re: Uniongelmista ja henkisestä jaksamisestaTulevaisuus?
- Re: Uniongelmista ja henkisestä jaksamisestaKristaemilia