Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Pönöttää kipeästi edelleen
Mutta mukavaa kuulla Sinusta, Usva!Olen myös huomannut saman, että liikunta - reipaskin - vähentää kiputuntemuksia, ja yleensäkin elämä tuntuu paremmalta, kun saa liikkua. Silloin kun vietin pitkän kesäloman, liikuin joka päivä vähintään 10 000 askelta, ja oikein tunsin, miten yleinen energisyys nousi. Nyt syyspimeinä, kokousrientojen alettua, liikunta-aktiivisuus on vähentynyt, mutta käynpä silti pilateksessa, jumpassa, joogassa ja latinos-tunneilla joka viikko AINA kun kalenterissa on tilaa. Mutta valitettavasti se ei riitä kuin korkeintaan kunnon ylläpitämiseen:(
Hiuksista ja karvoista ei ole ollut liiemmin harmia, tuossahan nuo rehottavat yhtä miehekkäästi kuin ennenkin - leuassa!!! - mutta suolen toimintaa en ole saanut vieläkään sellaiseksi kuin toivoisin. Minulla olisi ollut ilman sytojakin refluksitauti ja ärtyvä paksusuoli, mutta nyt tuo jälkimmäinen on ihan siinä rajoilla, että menenkö lääkäriin ja vaadin tähystystä. Ja toinen vaihtoehtohan tietysti olisi tuo vatsa- ja pallea-alueen ultra, koska siellä tuntuu olevan painetta näin iltaisin. Se voi olla lymfanestettä - mutta voi olla muutakin????
Kyllähän sitä paljon antaisi, jos voisi palata huolettomaan elämään, mutta toisaalta ei se huonokaan asia ole, jos tiedostaa ettei terveyttä riittä loputtomiin ja että ihan kenenkä tahansa milloin tahansa kannattaisi kuunnella myös omaa ruumistaan, sillä se on salakavalasti viisas ja yrittää kertoa hyödyllisiä asioita. Ne taisivat olla kiinalaisia, jotka väittivät että vatsassa ovat toiset aivot - ne ainakin toimivat minulla vilkkaasti, jopa sytojenkin jälkeen;-D
T. Karhutar
- Pönöttää kipeästi edelleenKarhutar
- Re: Pönöttää kipeästi edelleentinttinen
- Re: Pönöttää kipeästi edelleenKarhutar
- Re: Pönöttää kipeästi edelleenhannakaija