Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Pönöttää kipeästi edelleen
Huomenta kaikille!!Huh huh, kyllä helpotti teidän kylki/vatsa-alueen kipuilutuntemukset=)
Mulla on ollut myös vaikea tuo oikea kylki. Kun oltiin pitkällä reissulla(4150km autossa), olin sen jälkeen kuin puuta oikealta puolelta kyljestä. Kylkiluut vihlovat kyllä vähemmästäkin ja nyt kylkiluitten alaosassa, kylkikaaren päällä on niin arka kohta, että vaatteetkin tuntuvat ja tekevät kipeää.Olen tunnustellut paikkaa(vähän liiankin usein, siis koko ajan 5min välein)ja se ei ole maksan kohta vaan selkeästi luitten ja ihon kohta. Tuosta puumaisesta olosta olin lähes varma, että on imunesteen aiheuttamaa turvotuskipua, nyt en enää tiedä, mitä tämän hetkinen kipu on, liekö metareita ihossa.
Paineita lisää se, että edellisestä hoidosta on 7 viikkoa ja lääkäri halusi uudelleen maksa-arvot eilen, kun menen nyt maanantaina hoitoon.Minkä ihmeen takia, edelliset on otettu viikko sitten..Pelko lisää sitten ylävatsan oireita eli närästystä, happovaivaa röyhtäilyä ja tönkköisyyttä. Olen laiha, kuin kukkakeppi ja olen yrittänyt katsoa peilistä, josko vatsassa pönköttäisi joku kasvain, ei ole mitään näkynyt, mutta asia pitää varmistaa useita kertoja päivässä..
Mullahan on siis laajalle luustoon levinnyt rintasyöpä ja maksan pinnalla metarihuntu, joka löydettiin viime tammikuussa.Toukokuussa aloitettiin taxol-avastin hoito, joka tällä näkymin viimeinen hoitokeino, kaikki muu on koitettu.
Muuten olotilani on hyvä, kun sytojen sivuoireet ovat poissa, toki lasten koulusta saamat flunssat muhunkin tarttuvat, mutta ilman antibiootteja olen niistä selvinnyt.
Maanantai tuntuu tuomion päivältä ja tiedän että pelot lisäävät kaikkia tuntemuksia, myös pahaa ja kuvottavaa oloa. Kyllä meidän syöpäpotilaitten pitää kaikkea ja jaksaa kestää, ja siinä sivussa hoitaa vielä perhe.
Pitäkää siskot peukkuja ja rukoilkaa, että selviäisin tästä ja hoitoja vielä olisi, en olisi vielä valmis luopumaan lapsistani enkä miehestäni
alakuloinen Julia
- Pönöttää kipeästi edelleenKarhutar
- Re: Pönöttää kipeästi edelleentinttinen
- Re: Pönöttää kipeästi edelleenKarhutar
- Re: Pönöttää kipeästi edelleenjulia
- Re: Pönöttää kipeästi edelleenhannakaija