Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Pönöttää kipeästi edelleen
Hei JuliaMielelläni rukoilen Sinun puolestasi, sillä on se vaan maailman ihanin asia nähdä lastensa kasvavan. Minun kuopukseni täytti tänään kuusi!
Noihin kylkikipuihin tekee mieli heittää sellainen kommentti, että suolethan menevät jumiin pelkästä pitkästä paikoillaan olosta. Iso osa kylkikivuista voi siis selittyä ilmavaivoilla ja ärtynyt suoli oireyhtymällä, joka voi ulottua ylimpiin ruuansulatuskanaviin asti.
Minulle tehtiin jo 90-luvun alkupuolella gastroskopia, ja kolonoskopiassakin olen saattanut olla, jos en ihan väärin muista. Tiedustelu on vetämässä entiseen sairaanhoitopiirini, niin että saisin potilastietoni ja valaisun taustaani, sillä olen jo kertaalleen menossa lääkäriin näiden suolisto-oireitteni kanssa.
Millään en jaksa kuvitella, että se olisi uutta tai vanhaa syöpää, mutta se ajatus, että sytot ovat mahdollisesti tuhonneet joitakin limakalvoja, nakertaa päivin öin. Se lohduttaa, etten vessassa ramppaamisesta huolimatta ole yhtään laihtanut, en kärsi anemiasta tms., joten toivoa on. Katsotaan, sanoi lääkäri;-)
T. Karhutar
- Pönöttää kipeästi edelleenKarhutar
- Re: Pönöttää kipeästi edelleentinttinen
- Re: Pönöttää kipeästi edelleenKarhutar
- Re: Pönöttää kipeästi edelleenhannakaija