Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kipua kyljessä - onko sytojen sivuvaikutus?

Heippa!
Hyvä kuulla,että muillakin näitä kylkikipuja on esiintynyt,koska olen myös niiden kanssa täällä painiskellut. Minulla leikkauksesta runsasn neljä kuukautta ja neljä taxoa takana. Kolmannen taxon jälkeen minulla alkoivat leikatun(oikean)kylkikaaren sisällä kipuilu,samanikaisesti myös lavan seudulla kirvelyä ja olkavarren sisäpinnalla "kiristystä"(joka oli välillä jo täysin leikkauksen jälkeen poissa). Itselleni olen vielä selitellyt näiden johtuvan leikkauksen vaikutuksesta hermotukseen ja sytoista. Olen yrittänyt paljon venytellä,mutta kun taxon jälkeen on noita huonoja päiviä,on kipu lisääntynyt ja venyttelyt jäänyt .Minulla tehty tt-kuvaus marraskuun -07 alussa ,jolloin ei maksasta tai muualta mitään löytynyt.Mieltäni kuitenkin tuo kipu sen verran painaa,että aion ensi viikolla onkologilla käydessäni ottaa asian esille.
Mielenrauhan vuoksi on täältä ollut hyvä kuulla,että muillakin on samanlaisia oireita ollut ja kuuluneet hoitojen sivuvaikutuksiin.
Terkuin
Tinttinen
tinttinen | 12.2.2008 klo 09:48:19