Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Pönöttää kipeästi edelleen
Hei!Täällä yksi vanha ja vielä nykyinenkin kylkikipuilija. Minulla oli tuolloin sytojen aikan kovaa kipua kylkikaaren alla. Tehtiin ultra,jossa todettiin maksan olevan kirjava kaikuinen,ei selvää metastasointia.Minä maalasin piruja jo seinille. Epäiltiin sytojen aikaansaannokseksi,mutta ei uskottu kipujen aiheuttajaksi. Maksa-arvot ok. Nyt olin ensimmäisessä 3kk kontrollissa ja UÄ uusittiin.Sytoista 6kk. Maksa nyt rakenteeltaan ihan normaali. Kylkikipuja minulla on edelleen ja vaihtelevasti. Toisena aamuna jäykkä ja kipeä koko oikea kylki, eikä pysty tekemään mitään kiertoliikkeitä. Toisena päivänä ei mitään. Oikea kylki on kyllä aamuisin aika turvoksissa,yöpaidan ja lakanan kuviot ihossa ja vasen puoli on aivan jonkun toisen kropasta.
Erilaisia kipuja minulla on edelleen vaihtelevasti,jalkapohjat ja nilkat aamuisin jäykät ja kipeät eikä minulla ole edes hormonilääkitystä. Välillä vihloo lonkasta,polvista,sääristä ja vaikka mistä. Onkologin mukaan olisi taxoteren aiheuttamia?Että näin täällä. Positiivinen asia minun kohdallani oli tieto,että pääsen jo neljän kuukauden päästä uudelleen kontrolliin tilanteestani johtuen. Eli ainakin minun kokemukseni on TYKS:stä kontrolliseurannat yksilöllisesti, tapauskohtaisesti.
Nyt olen lähdössä "avantoon" tyttöjeni kanssa. No, ei täällä nyt varsinaista avantoa ole,mutta kylmää merivettä,joka ajaa ainakin minulla osan kivuivta pois.
Lauantai-iltoja kaikille.
T: Tinttinen
- Pönöttää kipeästi edelleenKarhutar
- Re: Pönöttää kipeästi edelleentinttinen
- Re: Pönöttää kipeästi edelleenKarhutar
- Re: Pönöttää kipeästi edelleenhannakaija