Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Osa- ja kokopoisto
Hei,mä vasta eilen löysin tämän keskustelupalstan, sääli, että vasta nyt.
Nyt, kun olen lukenut teidän kokemuksianne, on ihan pakko laittaa tämä kysymys: onko todellakin näin yleistä, että ensi tehdään rinnan osapoisto + vartijaimussolmukkeet, ja sitten heti perään uusintaleikkaus (rinnanpoisto), kun tervettä marginaalia on ollutkin liian vähän? Mulle ei missään vaiheessa edes tarjottu ko. mahdollisuutta, voihan olla, etten olisikaan ollut heti valmis rinnan poistoon?
Itse olen tuon kokenut, ja musta tuntu kamalalta vain uutinen : taas leikkaus! En ollut osannut varautua moiseen, olin kuullut juttuja, että jollekin oli soitettu ja pyydetty uuteen leikkaukseen, mutta että ko. tiedon saa vasta ns. jälkitarkastuksessa... Sain tosin 5min totettuluaikaa, kun minua ennen lääkärissä ollut kertoi lääkärin vastaanotolta tullessaan: "huonoja uutisia, uusi leikkaus", ajattelin silloin, että apua - toihan voi tulla mullekin!
Kaikesta huolimatta ilmeisesti kaikkeen tottuu, ensi tulee nyrkki päin näköä ja sitten sitä sätkyttelee... Tämän vaikutelman olen saanut myös tältä palstalta.
Oikein mukavaa kesän jatkoa ja muistakaa "vielä on kesää jäljellä, vielä tulee kauniita päiviä...
- Osa- ja kokopoistohanneloore
- Re: Osa- ja kokopoistokielo43
- Re: Osa- ja kokopoistoPirkko
- Re: Osa- ja kokopoistoHempukka
- Re: Osa- ja kokopoistoamelii
- Re: Osa- ja kokopoistoMeriTuuli
- Re: Osa- ja kokopoistoJörkki
- Re: Osa- ja kokopoistosanteri
- Re: Osa- ja kokopoistosanteri