Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

peruukki vai siilipää....

Heippa kamut pitkästä aikaan, palstaa luen joka ilta, täysin siihen teihin koukussa:))))

KEVENNYSTÄ ELÄMÄÄN:
Viime vkolla olimme mieheni kanssa rokkiristeilyllä, ja kun siellä hullunlailla rokkasimme, tuli eräs nuori nainen kysymään: "Voinko ottaa teistä kuvan, kun olette niin hyvännäköinen pari" Eka mä luulin sitä pilaksi, mutta hän tosiaan halusi kuvan..nauroin, että joo, kunhan emme joudu seiska yms lööppeihin tai sisäsivuille...! Minäkin siinä puolikaljuni kanssa,toki miehelläni samanlainen look, ehkäpä siksi olemme niin"rock"!! huom, siis vissiin keski-ikä rock!

No tänään päätin, että nyt vedetään millisiili, ja niinhän mieheni teki työtä käskettyä...lopputulos: ei pöllömpi.

Eräs pikkutyttö ihmetteli, miksi tolla on noin lyhyt (!) tukka, äiti vastasi, että se on muotia!

Olen heittänyt peruukin käytön pois jo monta kuukautta sitten, vaikka käyn hoidoissa edelleen ja putkenpäättymistä en edes tiedä.Taxotere ei mulla tällä kertaa vienyt kaikkia hiuksia, koska vedimme heti millisiilen ja mieheni vetää koneella aina ne höttö (huonot) hiukset pois.

Tällä kirjoituksella pohjustan teidän fiilareita, kun kuljette ulkomaailmassa peruukin, huivin, myssyn jne kanssa vaiko kaljun tai sänkihiusten...Tottakai huomaan tuijotuksia, mutta itsepä pääni kannan...Jotenkin koen oloni itseksi kuin peruukin kanssa, se on mulla aina vinossa tai liian korkealla yms, vauhdikas persoona kun olen!

Ensi viikolla olisi 10 taxo edessä, jos flunssa p***** ei pukkaa liikaa päälle..toukokuussa multa otetaan vartalon natiivi- ja varjoaine-TT. Sen jälkeen on lääkäri ja hoito. Ehkä silloin selviää tarkemmin, mikä on meikäläisen tilanne kropassa
luustossa, maksassa jne. Toisaalta pelkään ko tuloksia, toisaalta odotan, että tiedämme, missä mennään...päivän kerrallaan tässä on otettava, muuten pää "sekoisi"

Ihan hyvillä mielin, Tuppu

ps. moni on pohtinut, pitäisikö mennä pskologille tms. Henkilökohtaisesti en olisi näinkään vahva ja ehjä ihminen, jos en kävisi, suosittelen!
Tuppu | 17.4.2007 klo 00:31:50