Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Juuri todettu rintasyöpä

Kiitoksia kaikille kannustavista ja lohduttavista sanoista. Välillä vain usko loppuu ja kauhu,pelko saa vallan. Kuten tänäänkin. Valitinhan tuossa kirjoituksessani odotustani 5.10 saakka. No yllätys, yllätys oli tänään ollut lääkärimeetinki,jossa vastaanottoaikaani poliklinikalle haluttiin aikaistaa jo tämän viikon perjantaihin. Ymmärrän,ettei puhelimitse voinut sair.hoitaja minulle neulanäytteen tulosta kertoa. Kertoi vain lääkärin haluvan kuulla minunkin ajatuksia ja keskustella tulevista toimenpiteistä ,mahdollisesta lisätutkimuksista magneettikuvauksesta. Olo oli hetken helpottunut, kun odotusaika lyheni. Mutta kyllä tämä ihmisen mieli on sekava,kun rupesin hetken päästä jo tuosta magneettikuvauksesta tekemään itse johtopäätöksiä/diagnoosia metastaaseista.Tietääkö joku näistä magneettikuvauskäytännöistä jotain,tehdäänkö niitä jo ennen leikkauksia?
Onneksi tulee myös noita tavallisia arjen ihania hekiä,joita jotenkin arvostaa tällä hetkellä suuresti, kuten lasten onnistumiset koulussa tai harrastuksissa, miehen kanssa yhteiset pyörälenkit ja huomasimpa meidän vanhan omenapuunkin poikkeuksellisesti kukkivan näin syksyllä.
Työyhteisöni otti minut todella hienosti vastaan ja kannustaen. Olen saanut tehdä työtä jaksamiseni mukaan ja välillä olla tekemättä mitään,itkeäkin vapaasti. Lisäksi olen kiitollinen miehelleni,joka on lupautunut tulemaan mukaani perjantaina vastaanotolle. Parempi olla toinenkin korvapari kuulemassa,koska huomaan etten kuule/ymmärrä kaikkia viestejä tai suoraan sanoen teen niistä jälkeenpäin vaikka mitä tulkintoja.Tuntuu, että kotona täytyy puhua muustakin kuin tästä rintasyövästä ja tehdä myös arjen askareitakin. Kiitoksia kaikille ja voimahalauksia,kuten 9-vuotias tyttöni tänä päivänä sanoi.
tinttinen | 25.9.2007 klo 21:17:47