Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Juuri todettu rintasyöpä
Hei!Kuulumisia tässä kertoilen, en osaa muita tässä vaiheessa oikein kannustaakaan vielä. Mutta on ihana täällä lukea selviytymistarinoita ja positiivisesta mielestä, vaikka huonojakin uutisia jollekkin tulee.
Kävimme nyt siellä kir.pkl.Jotenkin pysyin siinä rauhallisena,mutta kyllä sitten kuitenkin miehen kanssa niin pyörryksissä oltiin,ettei jälkeen ollut kummallakaan mielessä leikkaavan kirurgin nimeä. Tupa oli täynnä,kun oli mukana joitain opiskelijoita. Tiesinhän minä,että olisin voiut pyytää heitä poistumaan,mutta tuntui siinä kohdassa aivan samalta.
On kuulema "möröni"agressiivinen ja kainalon imusolmukkeessa syöpäsoluja, Ei koko rinnanpoisto minulle yllätyksenä tullut enkä siitä shokkiin mennyt. Olen vaan edeleen huolissani tuosta kirvelevästä tunteesta lavan seudulla ja toisen(terveen) rintani/kainaloni vihlaisuista. Nyt olen sitä möyhentänyt,mutta en siinä mitään tunne,oli puhdas mammografiassa.Kirurgin mukaan saattaa nuo pesäkkeeni painaa jotenkin hermoa ja lohdutteli ,että kyllä sitten joskus leikkauksen jälkeen tarkemmin tutkitaan ja hoidetaan. Eli tässä vaiheessa ei nyt siihen magnettikuvaan lähtemiseen päädytty.Täytyy sanoa,etten oikein enää usko päänuppini tekevän noita vihlaisuja.Enkä voi niistä mitään hoitojakaan vielä syytellä. Mutta ei tässä oikein voi muuta kuin odottaa leikkausta (9.10) ja jatkoselvityksiä. Kertoilkaahan ,onko jollakin ollut vastaavia oireita ennen leikkausta? Taidan mennä myös asioiden edelle, mutta kaipailen positiivisia kertomuksia,vaikka olisi metastaaseja löytynytkin. Olen niitä kyllä joitakin täältä itsekin löytänyt.
Nyt aion oola sairaslomalla ennen leikkausta, vaikka tuo työyhteisöni on ihan ok. Kaipaan lepoa ja kun ei vaan nukkuminen onnistu ilman rauhoittavaa.Viime yönä yritin,mutta yhden aikaan täällä pimeässä sitten jo kukkuilin.
Muuta en osaa tähän lopuksi sanoa, kuin että on täällä todella urheita selviytyjiä ja kannustajia.
- Juuri todettu rintasyöpätinttinen
- Re: Juuri todettu rintasyöpäKarhutar
- Re: Juuri todettu rintasyöpäHempukka
- Re: Juuri todettu rintasyöpääityliini
- Re: Juuri todettu rintasyöpätinttinen
- Re: Juuri todettu rintasyöpätanssityttö
- Re: Juuri todettu rintasyöpäliikkeelle