Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Juuri todettu rintasyöpä
Hei.Kaikki on niin pelottavaa ja epäselvää juuri nyt mun elämässä.viime viikon tiistaina tulin töistä kotiin ja vasenta rintaa pakotti aivan hirveesti,tarkistin rintani ja säikähdin aivan hirveesti,sitä kuumotti ja oli punainen iso läiskä ja rinnassa tuntui kova kyhmy.menin lääkäriin heti seuraavana päivänä ja hän lähetti minut kiirellisenä saman päivänä ultraan,mammografiaan ja neulanäytteseen.olin aivan sekaisen enkä tajunnut pätkäkään mitä he minulle sanoivat,seuraavana aamuna oma lääkärini pyysi käymään ja hän kertoi että mitä tästä etenpäin,eli neulanäytettä odotetaan noin 8p,mutta kuvissa näkyy
kiinteä patti mutta ei ole suoranaisesti kasvain,en tajunnut mitään,hän kertoi että joskus neulanäyte voi näyttää epämäräistä tulosta ja silloin otetaan koepala.sain antibiotikuurin ja viikon sairasloman,nyt kipu on hävinnyt mutta patti tuntuu edelleen.eli täs odottelen aivan sekaisin tuntein lääkäärin soittoa.olen 45 v ja minulla on kolme lasta.
miten sinun vastaanotto käynti meni?toivotan sinulle voimia.
- Juuri todettu rintasyöpätinttinen
- Re: Juuri todettu rintasyöpäKarhutar
- Re: Juuri todettu rintasyöpäHempukka
- Re: Juuri todettu rintasyöpääityliini
- Re: Juuri todettu rintasyöpätinttinen
- Re: Juuri todettu rintasyöpätanssityttö
- Re: Juuri todettu rintasyöpäliikkeelle