Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Juuri todettu rintasyöpä
Kiitos Karhutar valaisevasta vastauksesta ja kannustuksesta. Sain samanlaista valaisevaa tietoa seuraavana päivänä myös työyhteisösämme olevalta lääkäriltä.Tälläisestä rinkehän alueen magneetista minulle puhelimessa mainittiin. No,huomenna tuo jänittävä päivä on. Olen myös koettanut varautua huonoihinkin uutisiin ja pyrkinyt ajattelemaan ,että tällä hetkellä tätä asiaa ei voi muuksi itse muuttaa ja sen kanssa on nyt päivä kerrallaan elettävä. Helpotusta tuottaa ,että pääsen nyt ensimmäistä kertaa puhumaan asiantuntija lääkärin kanssa,jos vaikka itsellekin selkiytyisi asiat paremmin.Lapsillemme emme kertoneet aikaisemmasta pkl ajasta,koska emme halunneet heidän koko päivän jännittävän ja murehtivan,mitä äidille nyt tapahtuu. Kerrotaan ,kun itse tiedämme uutta. Hieman minua huolestuttaa tuo 13-vuotiaan reagointi,koska hän tuntuu pitävän asiaa sisällään.Jos pikkusisko itkeskelee asiaa,poistuu hän paikalta. Kertoessani hänelle alussa sairaudestani, hän sanoi tienneensä sen. Oli nähnyt minun hakevan tietoa rintasyövästä. Tuolloin hän katsoi minua suoraan silmiin ja kysyi,mitä nyt sitten tapahtuu? Huh,oli se tukala paikka.Yhdelle kaverille hän on kertonut,koska tiesi tytön äidin sairastaneen syövän joskus.Onneksi olen sen verran jaksanut ja varautunut,että olen tyttöjen opettajille ja valmentajille saanut ilmoitetuksi,minkäläinen kriisi meillä kotona on,jos vaikka jossain kohdassa tytöillä tunteet purkautuvat.
Nyt lähden tästä istuttamaan kukkasipuleita maahan,jotta ensi keväänä saa ihailla punaisia tulppaaneja ja keltaisia narsisseja. Se on tavoitteeni.
- Juuri todettu rintasyöpätinttinen
- Re: Juuri todettu rintasyöpäKarhutar
- Re: Juuri todettu rintasyöpäHempukka
- Re: Juuri todettu rintasyöpääityliini
- Re: Juuri todettu rintasyöpätinttinen
- Re: Juuri todettu rintasyöpätanssityttö
- Re: Juuri todettu rintasyöpäliikkeelle