Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Juuri todettu rintasyöpä
Lauantai-iltaa kaikille.Neljä viikkoa on vierähtänyt,kun löysin patin kainalostani. Kolme viikkoa, kun sen todettiin olevan rintasyöpä ja metastaasi kainalossa ja nyt muutama päivä vielä leikkaukseen(2pv).Odottavan aika on ollut tuskainen. Täältä olen saanut vastauksia mieltä askaruttaviin kysymyksiin, kuten noihin tuntemuksiin. Nekin ovat hieman rauhoittuneet,toisinaan viiltelee. Leikkauksen suhteen mieli on ollut suht levollinen. Olen pyrkinyt ulkoilemaan ja tekemään kevyitä kotiaskareita,jotta ajatukset olisivat välillä muussakin. Kuitenkin huomaan mm. ulkoilessa ,että vauhti on hieman hitaampi ja kunto huonompi,helposti hengästyn. Taitaa olla sekä henkinen paine että fyysinen kuntoni hiipunut tämän sairauden myllertäessä. Muistelin näin jalkikäteen tuota viime kesääkin ,kun olin niin väsähtänyt eikä mikään huvittanut. Taisipa olla tämän "mörön" syytä eikä työstressin.
Olen saanut paljon tietoa täältä niiltäkin,jotka eivät minun kirjoituksiin ole vastanneet ja paljon varmaan herää kysymyksiä ja tarvetta kuulla kokemuksia jatkossakin.Seuraavaksi palailen varmaan keskutelufoorumille leikkauksen jälkeen,kuten tuossa muutama muukin on palaillut. Jaksamisia sinnekkin päin, perässä tullaan. Moni varmaan,kuten minäkin, ensin lueskelin tätä foorumia ja ajattelin, etten minä nyt tuonne tapauksestani kertomaan.mutta ihmeesti tämä kirjoittaminen ja asian jakaminen helpottaa olotilaa. Tietenkin tämänkin jokainen kokee yksilöllisesti. Osassa keskusteluissa minulle esiintyy vielä ihan outoja juttuja ja nimiä yms,mutta kyllä nekin varmaan tässä selvinnevät asioiden edetessä.
Ruskaisen väriloisteliasta viikonloppua kaikille.
- Juuri todettu rintasyöpätinttinen
- Re: Juuri todettu rintasyöpäKarhutar
- Re: Juuri todettu rintasyöpäHempukka
- Re: Juuri todettu rintasyöpääityliini
- Re: Juuri todettu rintasyöpätinttinen
- Re: Juuri todettu rintasyöpätanssityttö
- Re: Juuri todettu rintasyöpäliikkeelle