Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Minkälainen CEF on?
Heippa sisaret,mulla takana kolme taxoa ja kaksi cefiä. Taxosta mulle ei tullut muita vaivoja kuin suun kipeytyminen n. viikoksi ja viidentenä päivänä hoidon jälkeen olo oli kuin joku olisi puskutraktorilla yli ajanut, ei muuta. Hiukset pysyivät päässä vaikka en mitään jäähatttua käyttänyt, koska täällä onkologi ei sitä suosittele kenellekään.
Cefistä ekana iltana silmät olivat turvoksissa ja tuntui, että olis hiekkaa ollut silmissä, hieman öklöolo, joka hävisi syömällä vähän ja usein. Sama juttu toisesta cefistä. Eli olen tähän asti päässyt tosi vähällä.
Ekasta cefistä kolmen viikon kuluttua juuri ennen toista hoitoa alkoivat sitten hiukset jäädä kampaan ja nyt on jo aika harventuneet ja varmaan lähteevät melkein kokonaan ainakin päälaelta viikon kuluessa.
Jokainen kokee sytot varmaan eri tavalla, mutta kyllä niistä selviää ja aikakin menee yllättävän nopeesti sitten ne hoidot alkaa! Loppu häämöttää jo minulla ja helmikuun lopussa alkaa sitten säteet, huhtikuun alussa pitäs tää homma olla sitten paketissa.
Muistakaa pitää itsestänne huolta, ulkoilkaa, nukkukaa hyvin ja syökää hyvin, niin kestätte paremmin.
lumisin terveisin
Kisuliini
- Minkälainen CEF on?toukokuu6
- Re: Minkälainen CEF on?tuutikki-t
- Re: Minkälainen CEF on?toukokuu6
- Re: Minkälainen CEF on?tuutikki-t
- Re: Minkälainen CEF on?ellinoora
- Re: Minkälainen CEF on?ellinoora
- Re: Minkälainen CEF on?kissuliini-67
- Re: Minkälainen CEF on?Kisuliini
- Re: Minkälainen CEF on?Anushka
- Re: Minkälainen CEF on?äityliini