Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Minkälainen CEF on? ja hammaslääkäri ym.

Hei!
Kokeile ihmeessä jäiden imeskelyä ja jatka vielä kotonakin. Minä en ensimmäisellä kerralla imeskellyt jäitä kun vasta kotona. Seurauksena oli makuaistin menetys runsaaksi viikoksi ja suu ongelmia. Nyt olen kahdella kerralla pyytänyt jääpaloja jo hoidon aikana ,jatkanut vielä kotona niiden imeskelyä,huuhdellut suuta suola-vesiseoksella ja kas kummaa makuaisti on pysynyt; ihaninta on että kahvi maistuu kahvilta aamuisin.Miten on,kannattaako myös CEF:n aikana imeskellä jääpaloja,tekeekö samanlaisia suun ongelmia?
Minulla taitaa tuo makuaisti olla jo ennestään vähän kummallinen,kun pidän tuosta ruusunmarjasoseen mausta ja käytin sitä välipalana jo ennen tätä syöpääkin.Makueroja valmistajilla kyllä tuotteissaan on. Ostin nimittäin kerran ja jotain oudompaa merkkiä olevaa mustikkasosetta,eikä ollut hyvää. Ruusunmarjaa on saatavana myös rouheena.
Terkuin taasen tinttinen
tinttinen | 16.1.2008 klo 10:32:58