Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Minkälainen CEF on?
Heippa!Minullakaan ei ole vielä kokemuksia CEF:stä, tänään sain toisen Taxon, kolmen viikon päästä kolmannen, ja sitten siirrytään CEF:iin.
Ekan Taxon jälkeen sain Neulasta-piikin, niinkuin nyt huomennakin saan, ja se aiheutti kovia luustokipuja. Nyt tiedän, että särkylääkkeitä pitää ottaa ajoissa ja riittävän paljon.
Joku kirjoitti, että CEF aiheuttaisi enemmän pahoinvointia kuin TAXo, mutta nämä ovat tosi yksilöllisiä. Joku on myös kirjoittanut, että tukka lähtee, mutta niin se Taxossakin suurimmalla osalla tekee, mutta olen kuullut muutamia, joilta ei ole lähtenyt. Itse käytin eka kerralla jäähattua, mutta kahden viikon kuluttua hiukset alkoivat lähteä isoina tukkoina, ja viime viikolla pyysin parturi leikkaamaan kaikki pois. Hän ei kaikkia leikannut, vaan minulla on ihan mini-tukka, ja olen kotona kyllä ilman peruukkia. Peruukin hain jo ennen ekaa hoitoa, ja olen siihen tosi tyytyväinen. Otin saman tyyppisen, kuin muutenkin pidän, väriä vähän enemmän, kun ajattelin, että kasvot ovat kalpeat, niin tukan väri vähän piristää olemusta.
Tuosta hoitojen loppumisen odottamisesta olen yrittänyt ajatella, että en ala sitä liikaa miettimään, tuntuu niin toivottoman pitkältä, vaan yritän elää tässä ja nyt, ja ennenkuin huomaammekaan, kaikki on ohi. Tosin olen tehnyt jotain hassuja päätöksiä, esimerkiksi päätin aiemmin, että en juhli mitenkään syksyllä olevaa 50-vuotis päivääni, ja nyt ekan hoidon jälkeen, kun olin selvinnyt pahimmista kivuista, päätin, että pidän kuitenkin pienet juhlat. Varasin jo paikan, ja tein vieraslistaa. Ajattelin, että siinä on tavoitetta, että silloin elän ja olen niin hyvässä kunnossa, että voin juhlia! Jotain kivaa mun mielestä pitää itselleen keksiä, ettei vaivu synkkyyteen.
Toivotaan, että kaikilla hoidot sujuvat, ja elämä muutenkin. Kerrottehan sitten kokemuksianne ainakin hoitojen jälkeen?
T. Ellinoora
- Minkälainen CEF on?toukokuu6
- Re: Minkälainen CEF on?tuutikki-t
- Re: Minkälainen CEF on?toukokuu6
- Re: Minkälainen CEF on?tuutikki-t
- Re: Minkälainen CEF on?ellinoora
- Re: Minkälainen CEF on?ellinoora
- Re: Minkälainen CEF on?kissuliini-67
- Re: Minkälainen CEF on?Kisuliini
- Re: Minkälainen CEF on?Anushka
- Re: Minkälainen CEF on?äityliini
- Re: Minkälainen CEF on?toukokuu6