Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Minkälainen CEF on?

Hei toukokuu6 ja kaikki muutkin...

Ekaks kiitos kaikille jotka jaksavat vastata näihin viesteihin ,niistä on suuri apu meille kaikille.
juuri kaltaisia ihmisiä tässä kaipaa...
siis toukokuu6,minulla on täysin samanlainen hoitosuunnitelma kuin sinulla,6x cef+säteet+ 5v.horm.
Ekakerta meni siinä ihmetellessä ,tosin oksensin sen hoitoillan ja pari päivää söin pahoinvointilääkkeitä ja ehkä väsymystäkin oli,tukka alkoi lähteä pariviikkoa tiputuksesta ja päänahka tuli niin kipeäksi että viimeviikolla kävin ajamassa loputkin pois.peruukki on kotona mutta en viihdy siinä joten olen ostanut erinlaisia pipoja ja päähineitä.
nyt viimeviikolla oli toinen tiputus ,samoin oksensin koko hoitopäivän vaikka olin saanut"hyvät"lääkkeet ja olin todella väsynyt ja itkuinenkin koko viikonlopun.tänään on jo parempi päivä,tosin psykoterapeutti soitti ja tapaan hänet ,ehkä se vaikutti tämän päivän mielialaan.Kahdesta olen selvinnyt ,neljä jäljellä...
kissuliini-67 | 7.1.2008 klo 21:12:12