Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ekan Cefin tuntemuksia

No jopas sinulle sattui erikoinen lääkärikokemus. Ihan oikeasti tuntuu aika hurjalta, että itse pitäisi tietää jatkaako sytostaatteja vaiko ei. Se jos joku on kyllä lääkärin tehtävä. Itse olisin sinun tilalla toiminut ihan samoin eli jatkanut sytot loppuun. Ethän sinä voi mitenkään tietää, riittääkö nämä hoidot vaiko ei. Eli varman päälle pelaaminen on oikeastaan ainoa vaihtoehto.

Minullakin oli sitä toista CEFiä varten Emendit tablettimuodossa, mutta minulle ne ei sopineet, vaan aloin yökkiä jo tiputuspäivänä kotona ja jouduin turvautumaan Granisetroniin. Nyt sovittiin hoitajan kanssa, että saan Emendinkin tipassa, kuten ensimmäisellä kerralla. Nämä Emend-ongelmat johtui minulla kaiketi siitä, että vatsani on jo niin romuna, ettei kestänyt niitä tabletteja, siksi palataan siihen tippaversioon.

Nyt ei muuta kuin kovasti tsemppiä perjantain CEFiin! Hyvin se menee! Jos se yhtään sinua lohduttaa, niin minä olen toipunut tästä toisesta CEFistä sitten kuitenkin nopeammin kuin ekasta, toivotaan, että niin käy sinullekin!

t. Johanna
Johanna65 | 17.1.2013 klo 12:05:58