Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Viimeinen CEF!!!
Hei Johanna! Perässä tullaan. Minulla ensi viikolla viimeinen cef! Menen keskiviikkona sädetyslääkärille, torstaina verikokeisiin ja perjantaina sitten viimeiselle tipalle, jos neutrofiilit sallii.Toisen cef:n jälkeen olen palautunut suht normaaliin olotilaan kohtuullisessa ajassa. Kehuin edellisessä postauksessani, ettei minulle ole ilmennyt mitään uutta toisesta cef:stä. Ei pitäisi nuolaista ennen kuin tipahtaa. Minulla tuli tiputussuoni kipeäksi. Ihon päälle ei näy mitään, mutta parinkymmenen sentin matka pistokohdasta, kyynärtaipeesta, ylöspäin jomottaa ja tuntuu kipeältä erityisesti kun oikaisen kättä suoraksi. Kerroin omahoitajalle, hän oli sitä mieltä että ei syytä suurempaan huoleen. Pitää vaan muistaa, ettei seuraavaa tippaa laiteta samaan kohtaan.
Sinulla vatsa ja minulla jalat ovat ne heikot kohdat, joihin nämä myrkyt iskee ja aiheuttavat sen, ettei tästä ns. normaalistakaan olotilasta pysty, en ainakaan minä, iloitsemaan. Soittelin alkuviikosta omahoitajalle ja kyselin häneltä olisiko mahdollista keskustella jonkun vähän kokeneemman syöpälääkärin kanssa näistä jalkaoireista, mutta ennen seuraavaa tiputusta ei ollut mahdollista saada edes puhelinaikaa kenellekään toiselle. Minulle kun sattui vasta erikoistuva nuori lääkäri ja uskon, että hänellä vaan ei ole riittävää tietämystä/kokemusta. Itse epäilen Ergotamia, Yliopiston apteekissa valmistettavaa vaihdevuosioireiden estolääkettä, mutta mene ja tiedä. Syön nyt sitä, koska muuten yöt menisivät vieläkin massiivisemmissa hikoilupuuskissa, mitä nyt, ellen niitä popsisi.
Parhainta mahdollista vointia sinulle Johanna ja muille kanssasisarille kans!
Uppe
- Ekan Cefin tuntemuksiaJohanna65
- Re: Ekan Cefin tuntemuksiaKukkurukuu
- 2. päivä CEFin jälkeenJohanna65
- Re: 2. päivä CEFin jälkeen03092012
- 3. päivä CEFin jälkeenJohanna65
- 5. päivä Cefin jälkeenJohanna65
- Re: 5. päivä Cefin jälkeenJohanna65
- Re: Ekan Cefin tuntemuksiaJohanna65
- Re: Ekan Cefin lopputuntemuksiaJohanna65