Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ekan Cefin lopputuntemuksia
Hyvää vuotta 2013 sinullekin Johanna65! Pari viikkoa perässä tullaan. Minulla on viides päivä ensimmäisestä cef:stä ja olo on ollut koko ajan öklöttävä, tänään erityisesti. Sain uuden Granisetron Stada pahoinvointilääkkeen Emendin, lisäksi. Aamupäivällä oli pakko ottaa yksi. Toistaiseksi pää ei ole mennyt niistä yhtä sekaisin kun meni Primperanista. Sekin kyllä vaikuttaa, että viimeisessä Taxo-istunnossa omahoitajan sijaisena ollut ei muistanut kertoa, että minulle oli määrätty sähköisenä reseptinä cef:ejä varten uudet pahoinvointilääkkeet. Ensimmäisen erän Emendin sain tiputuksen yhteydessä. Niitä vaan olisi pitänyt syödä vielä parina päivänä tiputuksen jälkeenkin. Totta kai kävi niin, että pillereitä ei sitten perjantaina paikallisessa apteekissa ollutkaan, jouduttiin ne tilamaan ja saatiin vasta maanantaina. Näin minulla jäi tämä varsinainen pahoinvoinninesto heti tiputuksen jälkeen puolitiehen. No tekevälle sattuu.Kortisoni on ollut minulle varsinainen riesa. Olen potenut silmätulehdusta, nenän limakalvojen kuivumista ja keuhkoputkien limaisuutta koko hoitoprosessin ajan. Ainakin osaksi nuo sivuoireet johtunevat kortisonista. Viikonloppuna sitten keuhkoputkien limaisuus muuttui yskäksi, joka varmaankin on nyt juuri vellovien flunssien sukua. Soitin aamulla omahoitajalle kun yskiminen sattui keuhkoputkessa ja hän neuvoi menemään lekurille. Tein niin ja nyt syödään kymmenen päivän antibioottikuuria.
Juuri nyt haluan sanoa, etten pahemmin odota seuraavaa cef-istuntoa. Uskon mieleni kuitenkin muuttuvan parin seuraavan viikon aikana.
Aika kultaa muistot ja kuluu kuin siivillä näitä istuntoja odotellessa.
Uppe
- Ekan Cefin tuntemuksiaJohanna65
- Re: Ekan Cefin tuntemuksiaKukkurukuu
- 2. päivä CEFin jälkeenJohanna65
- Re: 2. päivä CEFin jälkeen03092012
- 3. päivä CEFin jälkeenJohanna65
- 5. päivä Cefin jälkeenJohanna65
- Re: 5. päivä Cefin jälkeenJohanna65
- Re: Ekan Cefin tuntemuksiaJohanna65
- Re: Ekan Cefin lopputuntemuksiaJohanna65