Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ekan Cefin tuntemuksia
Hiusasiaa... En tiedä voiko sanoa, että olen onnellisessa asemassa näiden hiusjuttujen kanssa. Minulla on nimittäin autoimmuunisairaus alopecia ja hiukset on lähteneet päästä jo neljä vuotta sitten. Olen siis tottunut peruukkielämään ja saan joka tapauksessa aitohiusperuukkiin maksusitoumuksen joka vuosi. Hiusasioita ei siis ole tarvinnut tämän syövän puitteissa stressata mitenkään erityisesti, se vaihe on jäänyt minulta pois. Lääkärin kanssa lähinnä huvittuneena odotellaan, josko sytot saisivat hiusnystyni uudelleen toimimaan, sen verran kovia myrkkyjä ovat, että kaikenlaista voi tapahtua. No, se ei ole tässä sairauden vaiheessa mitenkään oleellista. Tärkeintä on häätää tämä syöpä kropasta kokonaan pois.Omasta hiustenlähtöajastani muistan, että itse asiassa oli ihan iso helpotus, kun tyttäreni ajoi ne loputkin haituvat pois. Helpompi oli olla kokonaan ilman hiuksia kuin niiden muutamien kanssa.
Tsemppiä CEF-projektiin!! Hyvin se menee ja tosi huonoja päiviä on kuitenkin vain muutama. Niistä kyllä selviää esim. hyvien elokuvien kera. Äänikirjoja olen myös kuunnellut niinä päivinä kun en itse jaksa lukea. Danielle Steelin hömppäkirjat on oikein hyvää kuunneltavaa eikä haittaa jos välillä nukahtaa:)
Minulla on nyt oikein hyvä vointi ja 2. CEF edessä perjantaina. Kerrohan sitten sinäkin täällä kuulumisia, kun saat ekan CEFin!
t.Johanna
- Ekan Cefin tuntemuksiaJohanna65
- Re: Ekan Cefin tuntemuksiaKukkurukuu
- 2. päivä CEFin jälkeenJohanna65
- Re: 2. päivä CEFin jälkeen03092012
- 3. päivä CEFin jälkeenJohanna65
- 5. päivä Cefin jälkeenJohanna65
- Re: 5. päivä Cefin jälkeenJohanna65
- Re: Ekan Cefin tuntemuksiaJohanna65
- Re: Ekan Cefin lopputuntemuksiaJohanna65