Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: 2. CEF

Hei Johanna!

Toivon, että olosi on jo parempi.

Minulla ensimmäisen cef:n kanssa meni tasasella äklötyksellä ihan toiseen cef:n saakka. Nyt on toisesta viisi päivää, mutta kukaan ei usko, että nyt kaipaan niitä paria viikkoa, jotka Taxojen jälkeen kunnon kannalta olivat suht normaalit. Emend tabletit ovat minulla pitäneet varsinaisen yökötyksen aisoissa. Illalla olen lisäksi ottanut Granisetronia yötä vasten. Lääkäri suositteli aloittamaan D-vitamiinin syömisen. Lupa tuli ottaa vahvinta käsikaupassa saatavaa D-vitamiinia. Nyt odottelen josko niistä tulisi lisäpuhtia, edes pikkusen.

Ensimmäisen cef:n jälkeen veriarvoistani oli Neutrofiilit marginaalisesti alentuneet, muut pysyneet normaaleina tai ainakin viitearvoissa.

Minun viimeinen cef:ni on 8.2. Sitä ennen käyn sädehoitolääkärillä.

Ihan voittajafiiliksestä en juuri nyt puhuisi, mutta iloinen ja helpottunut olen siitä, että tähänkin asti on kaikki mennyt ilman komplikaatioita.

Uppe

Uppe | 23.1.2013 klo 18:21:41