Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Viimeinen CEF siirtyi

Onnea Uppe!!! Sytot on sitten siinä!! Voin niin kuvitella, miltä sinusta tuntuu, minun viimeinen kun oli viikko sitten. Kyllä sitä kestää ihan mitä vaan, kun tietää, että se on sitten viimeinen kerta.

Minulla on vointi viikossa kohentunut hurjasti ja olen jo ihan kohtuullisessa kunnossa. Jaksoin jopa siivota koko asunnon aivan yksin. Pikkulenkeillä olen käynyt koko viikon. Pahoinvointilääkkeitä en ole maanantain jälkeen tarvinnut ollenkaan. Kaksi Granisetronia riitti pitämään pahoinvoinnit kurissa eli tippalääkitys onnistui ihan ok.

Minulla sädehoidot alkaa alkuperäisen suunnitelman mukaan jo 18.2. Minulle on tulossa 25 kertaa, jos oikein ymmärsin. Minulle ei kyllä puhuttu mistään täsmäsäteistä mitään. Täytyypä kysyä siitä, kun lääkäri soittelee ensi viikolla. Taidan muuten avata nyt uuden keskustelun sädehoidoille, kun meillä on nämä sytot takana. Kokeneemmat osaavat meitä varmaan neuvoa sädeasioissakin ja on kiva muutenkin vaihtaa kuulumisia sitten senkin tiimoilta.

Harmi, että Budapestin reissusi meni nyt mönkään. Budapest on ihana kaupunki. Mutta menet sitten toisen kerran ja terveenä! Minäkin varasin miehen kanssa lennot Nizzaan kesäkuulle. Juhlistetaan minun hoitojen päättymistä ja 20-v. hääpäivää siinä samalla. Ihana, kun on jotain kivaa, mitä odottaa.

Tsemppiä toipumiseen! Viikossa pahin on jo ihan varmasti ohi!

t.Johanna
Johanna65 | 8.2.2013 klo 16:33:01