Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: harmaata
Onnea Piupalipaupali putkesta rannlle pullahtamisesta. Voimia ja tsemppia arkeen astumiseen. Sekin voi olla yllättävän raskasta, kuten tällä palstalla moni on tunteitaan kuvannut. Usein käy varmaan just niin, että ympäristö iloitsee ja "juhlii", että nyt kaikki on ohi, nyt kaikki on kuten ennen. Oma pää saattaa olla aivan sekaisin ja hämmentynyt siitä mitä on joutunut käymään läpi ja tulevaisuuskin arveluttaa ja onko mikään oikesti enää niinkuin ennen....Thunder, sinuna minä soittasin sinnne hoitavaan yksikköön ja kyselisin vielä tarkempia ohjeita siitä haavan tihkumisesta. Ja kysele, että pitäisikö hetken rauhoittaa sitä jumppaa kevyemmäksi, jotta haava umpeutuu. Onneksi sait sen antibiotin. Minulla haavat (2 kpl) pysyivät molemmat kiinni, eikä siitä dreenin reijästäkään tihkunut jälkikäteen mitään. Kerran punkteerattiin 180ml nestettä kainalosta. Jumppalin alkuun aika rauhallisesti "revittelemättä" ja yritin vain syventää venytyksiä. Nyt ei ole enää (leikkaus oli 4 viikkoa sitten) kuin kiristystä kainalossa. Noh kunnes nää sytot taas sit pistää turvotukset käyntiin, niin se siitä hyvästä kunnosta.
Onks Yrjö saanut potkun jo perseeseensä, eihän kukaan enää oksenna? Mulla voimia vähän enemmin kuin eilen, mutta kyllä tää kroppa on edelleen ihan tönkkö ja hutera. Kiitos kun joku on irrottanut sen ruuvipenkin mun päästä, ei purista leukoja enää, niinku eilen :-O.
Joo, täällä pääkaupunkiseudulla aurinko paistaa kesäisen siniseltä taivaalta, mutta tuuli tuntuu vähän yltyvän.
MeriTuuli
- harmaataMehitähti
- Re: harmaatasanteri
- Re: harmaataTässä ja nyt
- Re: harmaatasanteri
- harmaataMehitähti
- Rannallapiupalipaupali
- Re: Rannallamimi
- Re: Rannallathunder
- harmaatathunder
- Re: harmaataMeriTuuli
- Moi Merituulithunder