Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

harmaata

Huomenta,

Hyvin sanottu: häntä pystyyn! Sade tekee hyvää luonnolle ja sateen jälkeen tuoksuu ihanalta. Siitä saadaan sitten hyviä fiiliksiä!

Täällä Pohjois-Helsingissä aurinko paistaa ulkona, mielessä on kyllä vähän harmaampaa kun tuntuu että yksi leikkaushaava kainalossa invalidisoi kokonaan - ja mitä kaikkea onkaan vielä edessä!

Kun Santeri sanot että sulla on lapsihuolia, niin mulla on äitihuolia: äidiltäni puhkesi joitain viikkoja sitten umpisuoli, oli päivystyksessä reilun vuorokauden odottamassa leikkausta, odotti koska kiireellisyysluokitus oli 2.

Nyt ongelmat jatkuvat, on tulehdusta ja pahoinvointia ja alhainen hemoglobiini. Hyvän peruskunnon omaava 75 v. ihminen menettää kuntonsa puhkeamaan päästetyn umpisuolen vuoksi.

No, menen tästä tekemään jumppaliikkeitä ja pistän sitten terveyssiteen kainaloon kun haava rupeaa tihuuttamaan, koska niin ne neuvoivat punktiovastaanotolla. Täytyy sanoa, että olen vähän tyytymätön siihen että eivät sanoneet oikein mitään tuosta haavan vuodosta, paitsi määräsivät antibioottikuurin. Nyt vaan itse olen päätellyt että hyvä kun vuotaa. Mutta miettikää - vähän niin kuin olis kuukautiset kainalossa :))

Tämä ajatus olikin niin hauska että itseäkin naurattaa! Tsemiä kaikkien päivään, kyllä minä jaksan soutaa tänään muidenkin puolesta, vaikka tuolla vasemmalla kädellä, niin tuleepa kaikki litkut ulos kerralla ja käsikin kuntoutuu!
thunder | 19.5.2007 klo 11:13:12