Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rannalla
Hip Piupalipaupali,Onneksi olkoon, rannalla olet ja nyt eikun nokka pystyyn ja kohti elämää - kohta sulle kasvaa uudet entistä ehommat hiukset! On hienoa että mies pysyy kiinni terveiden elämässä ja jaksaa uskoa että sun syöpä on pois, mutta ymmärrän että se voi tuntua sinusta siltä että hän ei ymmärrä sua. Toisaalta, lapset pysyy ehkä siksi kiinni normaalissa, vaikka olettekin sun ehdoilla eläneet.
Huh, mitenkähän meidän porukka selviää edessä olevasta, poika 15 v. eilen sanoi että hän ei kestä sitä että olen kalju. No, ehkä hän kuitenkin sopeutuu. Onneksi on huivit ja peruukit.
Mutta onhan sulla niin kuin mulla ja kaikilla vakavasti sairastuneilla eri tilanne kuin monella muulla, paljon työstettävää ja mietittävää ja sopeutumista. Minä olen päättänyt että vastedes en enää siirrä eteenpäin mukavien ja tärkeiden asioiden tekemistä vaan teen ne nyt, jos vain talous antaa periksi. Eli arvot täytyy asettaa uusiksi kokonaan.
Mutta tämä nettiaddiktio on paha. Nyt menen jumppaamaan ja potkimaan teinejä ylös sänkyjensä pohjasta!
thunder
- harmaataMehitähti
- Re: harmaatasanteri
- Re: harmaataTässä ja nyt
- Re: harmaatasanteri
- harmaataMehitähti
- Rannallapiupalipaupali
- Re: Rannallamimi
- Re: Rannallathunder
- harmaatathunder
- Re: harmaataMeriTuuli
- Moi Merituulithunder