Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Moi Merituuli

Olin näyttämässä haavaa Nkl:n osastolla eilen ja sanoivat että jumppaa pitää jatkaa mutta toki varovasti. Minua se lääkäri ei oikein kyllä vakuuta, ei tunnu vakuuttavalta ** Ylläpito poistanut osan viestistä **

En tiedä oletko Helsingissä leikattu joten et ehkä tunne näitä . . . mutta ehkä se lääkärikin on ok, vaikka ei ulkoiselta olemukseltaan vakuuta.

Sanot että sulla on neljä viikkoa leikkauksesta vasta ja kuitenkin on jo sytostaattihoidot alkaneet? Mulle on sanottu koko ajan että aikaisintaan juhannuksen jälkeen alkaa eli 6-8 viikkoa leikkauksesta, kun haava on kunnolla parantunut. Onko tuo taxo suun kautta otettavaa / onko sun alalaji sellainen että hoidon voi aloittaa aiemmin kuin jonkun toisen alalajin joka mulla sitten ehkä on???

onko sulla todella vain kiristystä kainalossa eli tunnottomuus kokonaan hävinnyt?

koita jaksaa kurjaa oloasi!

thunder

thunder | 19.5.2007 klo 12:12:00