Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rannalla
Onnea Piupalipaupali! Minä tulen pian tuomaan kahvileivät, pidä sinä pannu kuumana.Minulla säteet enää ja sitten loppuu, toivottavasti ei koskaan enää! Kesäkuun puolessa välissä hoidot on loppu ja sitten pitäisikin alkaa elmämään normaalia (mitä se sitten ikinä onkaan) elämää. Toivottavasti kuitenkin jotakin oppineena. Ainakin tuntuu, että ystävät tulleet tärkeimmiksi. Olen myös aika yksin ollut, kun muiden elämä on jatkunut koko ajan kiihkeänä. Vaikeaa on ollut mennä mukaan, kun voimat olleet niin vähissä. Ja sitten vielä se infektioiden välttäminen. En ole jaksanut minäkään pitää yhteyttä kehenkään, aika itsekeskeistähän tällainen sairastaminen on. Ja onhan tässä pitänyt koko ajan huolehtia lapsestakin.
Täällä alkoi juuri pilkistää aurinko pilvien välistä, kylmä tuuli kyllä on. Mukavaa päivää kaikille!!
mimi
- harmaataMehitähti
- Re: harmaatasanteri
- Re: harmaataTässä ja nyt
- Re: harmaatasanteri
- harmaataMehitähti
- Rannallapiupalipaupali
- Re: Rannallamimi
- Re: Rannallathunder
- harmaatathunder
- Re: harmaataMeriTuuli
- Moi Merituulithunder