Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hoidot loppuneet, missä elämänilo?
Hei. Minulla todettiin 10/09 levinnyt munuaissyöpä.Hoitona jatkuva Sutent ilman mitään taukoja. Aluksi tuntui, että ei vois vähempää kiinnostaa koko syöpä. Huumori pysyi korkealla ja minulla oli tosi ihana lääkäri syöpäklinikalla. Sitten hän vaihtoi osastoa ja ekan TT-kuvan jälkeen siellä oli osastolta osastolle kiertävä lääkäri. Ihan asiallinen ja hyvä hänkin, mutta jotenkin turvallisuudentunne katosi johonkin. Tulokset olivat kyllä ihan hyvät, mutta huomaan, että välillä mietin sitä, että tämä lääkitys ja sivuvaikutukset eivät koskaan lopu tai loppuvat sitten kun mitään ei enää voi tehdä.Olin pari viikkoa jotenkin allapäin, makoilin sohvalla ja tuijottelin telkkaria. Nyt jostain syystä taas tsemppi rupeaa nousemaan ja taistelutahtoa löytyy. Mielestäni mielialalla on suuri vaikutus koko sairauden kulkuun.Aaltoliikettä löytyy ja se on kai ihan normaalia ja luvallista. Pitäisikin välillä itkeä niin että silmät melkein tippuvat päästä. Kohta taas tulee hetkiä, jolloin toivon tunne on suuri ja elämä jatkuu..ainakin tänään. Kovin pitkälle en suunnittele, koitan nauttia tästä hetkestä ettei sekin aika mikä on jäljellä mene hukkaan.Joissain yhteyksissä arvosteltiin luontais-ja vaihtoehtohoitoja. Olen kolmisen vuotta ollut reikihoitaja. En tee sitä päätyökseni ja suurin osa hoidoista on ollut ilmaisia, toisen auttamiseksi annettuja.Niistä tulokset on olleet hyviä.Olen myös hoitanut joitain eläimiä ja nehän eivät aseta itselleen ennakko-odotuksia vaan ottavat sen energian minkä tarvitsevat. Minulla on vuodatuksessa blogi "Mutterit hukassa elämää etsimässä". Sen kautta pääsee liittymään reikiryhmään jolle annan kaukohoitoa 2 kertaa viikossa. Hoito on täysin ilmaista. Jos haluat kokeilla, tervetuloa mukaan.
tsemppiä elämääsi tv Raija
- Re: Voima ja iloisuus loppui, täälläkin!Kyllä tästä selvitään
- Re: Hoidot loppuneet, missä elämänilo?Raija P