Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Voima ja iloisuus loppui, täälläkin!
Hei!Kirjoitatte kyllä ihan kuin mun elämästäni. Mulla kanssa sytostaatit loppui juuri ja samoihin aikoihin tuli kauhea pohjanoteeraus henkisesti. Nyt vasta oikein tunnen, kuinka ruumis on rikki ja sitä myöten mieli. Hormoonintappokuuri alkaa kohta ja sekin masentaa. En yhtään haluais sitä, mutta en aio kieltäytyäkään, jos se hengissä pitää pidempään.
Alkuun meni pitkään, että ei tuntunut oikein missään. Ihmettelin, että vaikka tiedän, että on vakava sairaus, ei kumminkaan mitenkään ahdistanut. Se tietosuus on todellakin hiipinyt hitaasti. Ajatukset ja tunteet ja ruumis menee kaikki omia latujaan. Välillä erillään ja välillä yhdessä. En tunne enkä tunnista, että tämä kammottavan näkönen raakki on minä. Mitään takeita ei ole, tuleeko koskaan entisen näköstäkään.
Jotenkin lohduttaa, kun kuulee, että muillakin menee näin. Se antaa toivoa, että tämä tunnelma myös joskus ehkä väistyy tai ainakin muuttuu.
Rakkaita terveisiä teille kohtalotovereille. Hymiöitä ei tästä tilasta nyt irtoa.
- Re: Voima ja iloisuus loppui, täälläkin!Mono
- Re: Voima ja iloisuus loppui, täälläkin!Kyllä tästä selvitään