Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rinnanrakennus-leikkauksen jälkeen?
Hei!Minuakin on askarruttanut tämä uuden rinnanrakennus. Rintani poistettiin vuosi sitten. Olin kirurgin juttusilla maaliskuussa, hän mittaili hoikkaa vartaloani, puristeli vatsaa monta kertaa, mutta ainoa paikka josta jotain tavaraa löytyi oli reidet. Takareisissä ja takapuolen alueella olisi jotain otettavaa, mutta kuulemma vain sisäreisistä voisi ottaa. Ja siitäkään hänellä ei ollut aiempia kokemuksia. Lisäksi otettaisiin selästä. Vierasta ainetta (silikonia en kehooni haluaisi) Asia jätettiin hautumaan.
Rintani on alun perin tosi rumasti leikattu, arpi menee ylävatsasta olkapäälle diegonaalisesti. Leikkausalue on vieläkin, vuoden jälkeen, osittain arka ja osittain tunnoton.
Onko kenelläkään muulla kokemusta reisi+LD korjausleikkauksesta? Miten jumpat ja venyttelyt sujuvat sen jälkeen?
Olen 42, eli uusi rinta kiinnostaa, mutta pitkä leikkaus ja pitkä toipuminen pelottaa. Poistoleikkauksestakin toipuminen oli raskasta. Neljäsosa ruumiistani oli tumman violetin, sinisen, ruskean ja keltaisen sävyissä kyynerpäätä myöten. Turvotusta ja nestettäkin kertyi pitkään, ja sen piti olla helppoa korjausleikkaukseen verrattuna.
Tsemppiä ja hyvää vointia kaikille leikkauksista toipuville ja muillekin kohtalotovereille!
- Re: Rinnanrakennus-leikkauksen jälkeen?Lotteliini
- Re: Rinnanrakennus-leikkauksen jälkeen?lumipalloheisi
- Minulle tehtiintools
- Re: Kysymys Toolsille!Tellervo
- Re: Minulle tehtiinTigerlily
- Re: Rinnanrakennus-leikkauksen jälkeen?Erica
- Re: Rinnanrakennus-leikkauksen jälkeen?MissShadow