Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rinnanrakennus-leikkauksen jälkeen?

Heit täältä Tuusulasta. Mulle tehtiin tram syyskuussa 2006, joten alkuvaikeudet alkaa olla takanapäin. Seuraavasta linkistä näät miltä kutakuinkin tulet näyttämään leikkauksen jälkeen http://www.breastcancer.org/pictures_reconstruction.html. Minä en tiennyt tästä ulkokäköpuolesta yhtään ja hiukan järkytyin sillä näky heti leikkauksen jälkeen on suoraan sanottuna hirveä. Rinta kipeä lukuunottamatta vatsaa joka oli todella kipeä, onhan leikkaushaava kirjaimellisesti kyljestä kylkeen. Rinta parani hyvin, mutta vatsan leikkaushaavassa oli aukinaisia kohta vielä joulukuussa - siihen alkoi kasvaa kuollutta solukkoa - oli muuten homma saada se pois. Bikinit voit unohtaa, sillä napa jää aika ruman näköiseksi, tehdäänhän vanhalle navallesi uusi reikä. Rinta ei tunnu omalta, se on tekotissi ja sellaisena pysyy, siksi en nänniä ja nänninpihaa aio laittaakaan. Joskus on kipupäiviä, en tiedä mistä johtuu, ehkä kuukausikierrosta. Kysyit tuosta seksiasiasta, omalla kohdallani orgasmi sattuu vatsan lihaksiin krampin omaisesti, vatsa on kireä puuttuhan välistä 10 cm nahkaa, napa ja vatsan seutu niinkuin rintakin on arka kosketukselle vieläkin. Mutta kaikesta huolimatta olen tyytyväinen että liivissäni on rinta omista aineiksista kuin hiostava silikoni. Hyvää kesää toivottelee Gini
Gini | 19.6.2007 klo 08:26:27