Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rinnanrakennus-leikkauksen jälkeen?

hei!
Mulle tehtiin LD lokakuussa 06. Uusiorinta on jopa isompi kuin luomurinta, ainakin hieman leveämpi ja paksumpi kainalon kohdalta sillä se selkälihaksen säe kulkee siitä ihon alta. Vielä olen pitänyt kaarituettomia rintaliivejä, toki senkin takia että hoidot päättyivät toukokuussa 07. Minulla on tuntoa uusiorinnassa, voin jännittää sitä sillä sehän on puhasta lihasta. Näyttää kuitenkin luomurinnalta, ja odotan vielä siihen nänniä...vielä saattaa kipristellä jos kannan jotain painavaa tai venytän ääri-asentoon muutoin ihan kivuton. selän kanssa enemmän ongelmia, varsinkin lapaluiden välit ovat tiukilla mutta sekin ongelma oli jo ennen tätä LD leikkauksta.. Arvet menevät selän puolivälistä, lapaluiden alapuolelta ja kainalon alapuolelle - ei siis siitä enää etupuolelle sillä lihas on pujotettu läpi tunnelin kainalon alapuolelta. Etupuolella keskellä rintaa onkin sitten pyöreä arpi koska minulla ablaatiossa jätettiin ihoa mahdollisimman paljon. keskellä onkin sitten selän ihoa , siihen tuleekin sitten nänni tatuointia ja nippukkaa. Seksi lähertyssaarnaaja asennossa sujuu ihan hyvin, miehen paino ei haittaa selkää eikä rinnuksia. Pystyn makamaan mahallani hierojan käsittelyssä eli siihen ei satu vaikka sitä painaa.
Toivon mukaan näistä oli apua sinulle päätöksenteossa. Minulle ei TRAM käynyt koska liian vähän rasvaa vatsanseudulla joten LD ainut mahdollisuus - plastiikkakirurgi katsoo ja mittailee "kouratuntumalla" jokaisen ja kertoo mitä on mahdollista tehdä ja mitä tekniikkaa suosittelee. Onnea matkaan!
piastar | 14.6.2007 klo 20:07:16