Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rinnanrakennus-leikkauksen jälkeen?
Hei taas, tässä Gini. Ei ollut tarkoitus säikyttää, vaan kertoa realistisesti miten itse asian koin. Niinkuin sanoin, olen kaikesta vaivasta huolimatta tyytyväinen rintaani. Töölöön varmaan menet sinäkin, siellä on hieno henkilökunta. Kipuihin saat helpotusta heti kun sitä tarvitset ja hoito-ohjeet kotiin. Muuten, rintani ei ole tehty sillä tekniikalla, että arpi menee puolestavälistä vaan siirrännäisellä on ikäänkuin täytetty vanha rintani ja arpi on rinnan ulkosivulla paikanomaisesti. Ehkä tekniikka valitaan tapauskohtaisesti. Älä pelkää leikkausta, se on pitkä (mulla 7,5 tuntia), mutta sinulla on aikaa valmistautua - kuntoilla, syödä terveellisesti ja ennen kaikkea lopettaa tupakointi jos se on paheesi. Tupakoinnin lopettaminen on erittäin tärkeää siirrännäisen ääreisverenkierron vuoksi. Minä olin hyvässä fyysisessä kunnossa ennen leikkausta, mutta sen jälkeen hiippailin kuin vanha mummon (olen 49) pitkin Tuusulan raitteja kävellen, vieläkään en ole täysin samassa kunnossa vaikka talven olen jo töitä kunnon eteen tehnyt. Hyvää kesää ja tsemppiä. PS mulla on vuositarkistus naikkarilla elokuussa, tiedä vaikka törmätään! Gini- Re: Rinnanrakennus-leikkauksen jälkeen?Lotteliini
- Re: Rinnanrakennus-leikkauksen jälkeen?Lotteliini
- Re: Rinnanrakennus-leikkauksen jälkeen?Lotteliini
- Re: Rinnanrakennus-leikkauksen jälkeen?lumipalloheisi
- Minulle tehtiintools
- Re: Kysymys Toolsille!Tellervo
- Re: Minulle tehtiinTigerlily
- Re: Rinnanrakennus-leikkauksen jälkeen?Gini
- Re: Rinnanrakennus-leikkauksen jälkeen?MissShadow