Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rinnanrakennus-leikkauksen jälkeen?
Moikka kaikki!!Syöpä löytyi elokuussa, osapoisto elokuussa ja nyt 25.9 minulta poistetaan kokonaan oikea rinta ja samalla rakennetaan tilalle uusi!!
Itse pidän LD-leikkausta parempana vaihtoehtona ja niin lääkärin kanssa myös sovittiin. En vain huomannut kysyä kun rintaan laitetaan silikonitäyte(oma rinta kokoa C-kuppi) et mitä komplikaatioita siitä silikonista saattaa tulla! Onko jollain tehty näin?? Olisi kiva kuulla taas kokemuksia!
Ja hieman se toipuminen leikkauksesta jännittää. Kuinka kauan ootte kärvistelly tuskissanne? Ja kuinka pian pääsee liikkeelle, ulkoilemaan jne. Näähän on tietty hyvin yksilöllisiä asioita mutta luen mielelläni kokemuksianne.
Tänään sataa mutta ihania aurinkopäiviä on piisannut joten nautitaan täysin taikka "rakennetuin" rinnoin näistä valon pilkahduksista!!
Mukavaa syksyn jatkoa "kohtalotoverit" t. Pörrö
- Re: Rinnanrakennus-leikkauksen jälkeen?Lotteliini
- Re: Rinnanrakennus-leikkauksen jälkeen?lumipalloheisi
- Minulle tehtiintools
- Re: Kysymys Toolsille!Tellervo
- Re: Minulle tehtiinTigerlily
- Re: Rinnanrakennus-leikkauksen jälkeen?pörrö
- Re: Rinnanrakennus-leikkauksen jälkeen?MissShadow