Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Uusi tapaus ilmoittautuu
Täällä yksi, joka tänään sai lääkäriltä tiedon, että paksunaulatutkimuksen mukaan muutos rinnassani on pahanlaatuinen. Olin jo vastaukseen varautunut, muuta tietoa en edes odottanut. Nyt odotellaan kutsua keskussairaalaan ja leikkaukseen. Mammografiaseulonnassa tuli esiin toisessa rinnassa tiivistymä. Ultrassa sen kooksi määriteltiin 6 mm, eli pieni se onneksi on! Sen pienempi ei ehkä olisi kuvissa edes vielä näkynyt. Eli tässä suhteessa mammografia osui hyvään saumaan. Mutta kuitenkin pelkään kovasti, kuinka aggressiivinen se on! Olen lukenut, että pienet voivat silti olla hyvinkin aggressiivisia! Tehdäänkö sairaalassa jo heti leikkauksen aikaan levinneisyystutkimukset? Minua vaivaa yskä. Siirtääköhän yskä leikkausta eteenpäin? Haluaisin kasvaimen mahdollisimman pian pois! Onko samantapaisia ajatuksia ja kokemuksia?- Uusi tapaus ilmoittautuupunahattu
- Re: Uusi tapaus ilmoittautuupunahattu
- Re: Uusi tapaus ilmoittautuuKukkurukuu
- Re: Uusi tapaus ilmoittautuuTulevaisuus?
- Re: Uusi tapaus ilmoittautuuHeta-71
- Re: Uusi tapaus ilmoittautuuthegirl
- Re: Uusi tapaus ilmoittautuuMemmu66