Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Onko kukaan samassa tilanteessa?

Hei

Tuo ihmisten syöpään suhtautuminen on mielenkiintoinen juttu. Huomaa kyllä kenelle sairaus on tuttu ja kenelle tuntematon mörkö. Sairauslomalle jäädessäni ei sairauden laatua töissä tiennyt kuin kaksi henkilöä ja kolmelle henkilölle olen loman aikana kertonut sairausloman syyn. Ensi viikolla on aikomus palata koettamaan miltä työhön paluu maittaa ja tietysti vähän jänskättää työkavereiden suhtautuminen. Olen ottanut sellaisen periaatteen, että jos kuka kysyy sairausloman syytä, saa luvan itse kestää kertomisen seurauksetkin. Ihmisistä huomaa, että syöpä sana aiheuttaa ahdistusta ja ilme kertoo, että olisi pitänyt olla kysymättä.

Minäkin sain viime viikolla sytoja ja viime yönä käväisi kuume 38,1 asteessa. Lähti Panadolilla onneksi pois, nyt on vain vähän väsähtynyt olo. Sopii hyvin sadepäivään.

Hyvää viikonloppua.
Typsy | 14.6.2013 klo 12:10:54