Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Onko kukaan samassa tilanteessa?

Hei

Minullekin tämä palsta on ollut tärkeä. Olen esimerkiksi saanut lukea sellaisista asioista, joihin todennäköisesti törmään hoitojen aikana.Nyt osaan edes ja ehkä pikkuisen varautua. Olen myös saanut täällä vertaistukea, se on ollut kullanarvoista, sillä minä ainakaan en vielä ole kyennyt avoimesti asiasta puhumaan. Löysin täältä ihanan ihmisen, jonka kanssa olen pystynyt vaihtamaan ajatuksia.
Sain töissä pikkuisen tylyn kokemuksen (kerroin esimiehelle), joka on tehnyt entistä aremmaksi. Ajatuksissa tauti on kyllä koko ajan - ei ole minuuttia, eikö se takaraivossa kolkuttaisi. Asia on minulle vielä niin uusi, että epätoivon syöveritkin ovat syvät.
Kyllä syöpä on edelleen monille pahakaikuinen sana ja luo mielikuvia siitä kaikista toivottomimmasta. Kun ei tiedetä, miten hyvin sitä nykyään pystytään useimmissa tapauksissa hoitamaan.
Ihanaa, että olet päässyt selville vesille. Kiitos, kun kerroit - se antaa uskoa.
Cuskan Alec | 14.4.2013 klo 19:43:55