Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Onko kukaan samassa tilanteessa?
Ystäväiseni...sanon näin koska saman olemme kokeneet, syövän, mulla rinnassa, ärhäkkä, todettiin vuonna 2011. 2010 minä kävin mammografiassa,kaikki hyvin, ei huolta huomisesta. 2011 kevät-talvella alkoi oirehtia rintani, luulin että rintatulehdus kiusaa minua, koska oli kipeitä pahkuroita, enkä niin kiirehtinyt lääkäriin, koska vaiva katosi välillä...heinäkuussa 2011 menin lekuriin, elokuussa sain tietää sairastavani ärhäkkää rinta syöpää...silloin sumeni ja mureni...mutta päätin ..tästä selvitään..puhuin avoimesti kaikille kuka vain kuunteli. ystävilleni ilmoitin, jos itkeminen auttaisi, itketääisiin 24/7, mutta se ei auta, eli ei itketä, ainoastaan jos oikein itkettää toki sitten.Luotin hoitoihin ja lääkäriin...elän vieläkin :) Hoitoja oli paljon..9 sytöstaattia, yhdeksän täsmähoitoa, 25 sädetyshoitoa, kokorinnanpoistoleikkaus + imusolmukkeet kainalonalueelta!!
Toivon että löydät jonkun, jolle voit kertoa ja purkaa ajatuksia, ja tuntemuksia , se helpottaa...minä kirjoitin vihkoseen kaikkea ajatuksiani, se on helpottavaa, vihkonen oli joka hoiosssa mukana, melkein aina sinne jotain raapustelin. Eilen viimeksi lueskelin, ja huomasin että näin sitä vahvuutta on vain löytynyt, vaikean asiankin kanssa kulkiessa! Jos haluat voit yksityisesti laitta viestiä, kuljen ja kannustan mielelläni matkasi varrella!
keväisin ajatuksin ja mukanasi ajatuksissa t Vuokko
- Onko kukaan samassa tilanteessa?Cuskan Alec
- Re: Onko kukaan samassa tilanteessa?marijamari
- Re: Onko kukaan samassa tilanteessa?Ninniliini
- Re: Onko kukaan samassa tilanteessa?Cuskan Alec
- Re: Onko kukaan samassa tilanteessa?palsternakka
- Re: Onko kukaan samassa tilanteessa?kuurankukkanen
- Re: Onko kukaan samassa tilanteessa?Tulevaisuus?
- Re: Onko kukaan samassa tilanteessa?vitamiinit
- Re: Onko kukaan samassa tilanteessa?Syysleimu