Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Onko kukaan samassa tilanteessa?

Hei

Tuli vuosittaisessa gynekologin tarkastuksessa seinä eteen: lääkäri löysi jotakin, josta hän sanoi, että "älä yöuniasi" menetä. Tätä on nyt sitten tutkittu naistentautienpolilla, esim. vartalon tt-kuvauksessa....
Toissapäivänä lääkäri soitteli ja kertoi epäilevänsä pahanlaatuista kasvannaista munsasarjoissa. Olen ihan shokissa!
Vuosi sitten gynekologin tutkimuksissa ei näkynyt mitään - ja nyt kaikista pahin.
Olen niin ahdistunut, että kun ajelin autolla, ajattelin vetää rekan alle!
Joudun leikkaukseen ja kaitekin sytostaattihoitoihin. Pidän koko ajan kättä vatsan päällä ja hoen, että minä selätän sinut, etkä sinä minua...En osaa muuta ajatella ja kun olen yksin itken koko ajan.
Miten selviän tästä lamaannuksesta ja shokista? Kysyin lääkäriltä suoraan, että onko toivoa ja että testamenttia ei tarvitse tehdä... Uskallanko luottaa häneen?
Ei ole ketään kenelle puhua, sillä kotona en ole uskaltanut suoraan asiasta kertoa. Osaako kukaan kertoa, mistä löytäisin tukea ja kuinka kauan leikkausta pitää odottaa? Ehdinkö leikkaukseen?
Epätoivoisena
Cuskan Alec | 30.3.2013 klo 16:46:21