Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Onko kukaan samassa tilanteessa?

Moi! Suunnilleen sama tilanne, paitsi että on rintasyöpää niin luulen soittaneen lääkärin sanoneen. Lamaannus ei mulla ole nostanut päätään, tilanne ei tunnu oikeastaan miltään, sehän tässä outoa onkin. Kauheampi lama on ollut nuorimmaiseni suhteen vaikka aikaa on siitä jo 24 vuotta ja tilanne on hyvä nyt. Olen kertonut asiani lähimmäisilleni jo alusta asti, olen kaiketi liiankin avoin ja se vielä iskee takaisin. Netissä myös on tullut asiasta luettua, mutta tulee varmaan aika jolloin kiroan ja hukkaan rattia sekä pillitän ja huudan yksin autossa ja juoksen metsän käpyjä potkien. Niin olen tehnyt ennenkin. Kertominen läheisille, ystäville tai jollekin auttaa. Nykyään syöpä ei aina ole pahinta vaan paljon voidaan parantaa ja hoidot ovat kehittyneet, toivottavasti myös hoitajat ja ilmapiiri. Itse työskentelen hoitoalalla en tosin sairaalassa vaan mummojen ja pappojen parissa. Tsemppiä sulle ja naputellaan koneita.
marijamari | 30.3.2013 klo 20:49:16