Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
30 v ja rintasyöpä
Hei kohtalontoverit! Tänään sen sitten sain, diagnoosin rintasyöpä. =( Harmittaa kun aina toitotetaan että ei nuorille rintasyöpää tule, olisin varmaankin tutkinut itseni aikaisemmin muuten. Äitini on sairastanut rintasyövän kahdesti ja voi tänään hyvin. Minua pelottaa nyt se että nuorille näköjään on huonoimmat ennusteet. Pelkään kuollakseni tulevaa. Onneksi saan jo huomenna tavata kirurgin ja maanantaina on sitten jo leikkaus, eli todella pikapikaa pääsen hoitoon! Pyysin lausunnon printtinä ja siinä lukee että duktaalinen karsinooma, gradus lähinnä G2-tasoa. Kasvain on 1,4 cm* 1,4 cm. Ultraäänessä viime viikolla lääkäri katsoi että kainaloissa ei ole poikkeavan näköisiä imusolmukkeita. Kuinkakohan luotettavana tätä voi pitää?? En pelkää itse rintasyöpää ja leikkausta, mutta pelkään kovasti että mitä jos se on levinnyt ja mulla ei ole paljon elinaikaa jäljellä. =( Minulla on 1 vuotias tytär joka tarvitsee minua vielä monta vuotta. En tiedä miten jaksan odottaa maanantaihin. Kai sitä heti leikkauksen jälkeen saa kuulla onko vartijaimusolmukkeet ollut puhtaat vai ei?? Mitä muuta saa silloin heti leikkauksen jälkeen tietää, saako siinä jo tietää onko esim HER-positiivinen ym.? Vai saako tämän tiedän vasta sitten myöhemmin? Hirveästi kysymyksiä pyörii päässä. =(- 30 v ja rintasyöpäAbrakadabra
- Re: 30 v ja rintasyöpäKarhutar
- Re: 30 v ja rintasyöpäHemppu
- Re: 30 v ja rintasyöpäAbrakadabra
- Re: 30 v ja rintasyöpähelkky
- Re: 30 v ja rintasyöpäraideri
- Re: 30 v ja rintasyöpäHemppu
- Re: 30 v ja rintasyöpälinaria
- Re: 30 v ja rintasyöpäMaarit65
- Re: 30 v ja rintasyöpäTyrni65
- Re: 30 v ja rintasyöpäAuringonkukka 2